woensdag 19 januari 2011

Kadopakket







Ik schaam me diep, want mijn vriendin Marjan was 11 december al jarig en ik heb nu pas haar kado klaarstaan om te geven.....
Het was nog een heel gedoe om in te plannen wanneer ik naar de stad kon om de kadootjes voor het pakket te kopen, want ik ben nu natuurlijk alle dagen (en koopavond) in de winkel en op maandag had ik steeds verplichtingen, dus kwam het er ook niet van.



Maar........ het is nu gelukt en vanmorgen heb ik alle losse kadootjes ingepakt in naturel papier en heb ik met stempels en kant de pakjes versierd.
Ik zal nog niet vertellen wat erin zit, want ik geef het haar vanavond, maar ik heb wel wat plaatjes van de kadootjes. Want ik vind ze zelf wel erg leuk geworden :-)





Een fijne dag verder!

Liefs, Hanneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten