vrijdag 24 januari 2014

Winkeltje op Marktplaats

Ik heb de afgelopen dagen nog wat spulletjes van de winkel op Marktplaats gezet.
Als je het leuk vindt kun je even een kijkje nemen, misschien zit er nog iets voor je bij!
http://www.marktplaats.nl/verkopers/14245813.html


Hier alvast een paar foto's van het huidige aanbod. Maar er is nog meer. De komende tijd zal ik steeds wat aanvullen. Dus hou het in de gaten :-)


Verder hoop ik de komende tijd ook weer wat meer te zullen bloggen over ons huisje, de tuin, lekker eten en andere dingen waar ik zo van kan genieten. Ik heb de afgelopen periode meer tijd besteed aan Pinterest... Zo verslavend! http://www.pinterest.com/hetliefstethuis/


Een fijn weekend!!

7 opmerkingen:

  1. Pinterest is idd behoorlijk verslavend! Maar wat een inspiratie...ik ga je binnenkort wel even opzoeken daar.

    Fijn weekend

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaaf waar is dat te koop, ik heb laats een keukenblad gekocht in die stijl via http://keramiekwerkblad.be/keukenblad/ kan iemand mij verder helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello there! Extremely good article! I’m a usual visitor to your blog. Keep up the fantastic work.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice Post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I'll be subscribing on your feed and I am hoping you to write again very soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These tips proved very useful for me and for this, I really want to mention thanks for sharing it with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reading this article was an experience. I enjoyed all the information you provided and appreciated the work you did in getting it written. You really did a lot of research.

    BeantwoordenVerwijderen