woensdag 16 oktober 2013

Frans Ledikantje Jeanne d'Arc Living Te Koop

Uit de inboedel van mijn winkel heb ik een prachtig gepatineerd metalen ledikant van Jeanne d'Arc Living over.
Geweldig om als bankje neer te zetten in de woonkamer, of onder de veranda, gevuld met veel zachte kussens en warme dekens. En natuurlijk super als ledikantje op de kinderkamer.


Helaas kan ik hem zelf thuis niet kwijt en daarom heb ik hem op Marktplaats gezet.
Nieuw kostte hij €680,00, maar hij staat te koop voor €199,00.
Als je interesse hebt kun je even een kijkje nemen: http://link.marktplaats.nl/731675486

Wie weet kan ik er nog iemand blij mee maken.
Bij vragen kan je me altijd mailen: info@hetliefstethuis.nl

Liefs, Hanneke

10 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm prachtig, maar momenteel heb ik er ook geen plek voor. Succes in ieder geval met de verkoop, zal best lukken!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK zal je link delen op fb!!

    Fijne dag,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is geweldig zo leuk gedecoreerd...

    liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am extremely impressed along with your writing it's rare I am extremely impressed along with your writing abilities and also with the format in your blog. Stay up to the excellent high quality to find a nice weblog like this one these days.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is wonderful. I am not quite much with the internet, but I believe that what I just read is some good material. Thanks for writing such wonderful article. God bless.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    BeantwoordenVerwijderen