woensdag 9 februari 2011

Jeanne d'Arc Living binnengekomen!



Gisteren was mijn zus Carolien een dagje uit Harderwijk 'over' om te helpen in de winkel en weer eens even gezellig bij te kletsen. En wat een goede timing was dat! Want om half elf rinkelde de winkelbel en stond er supersized pallet voor de deur, die net zo hoog was als ikzelf!



Gelukkig was ik erop voorbereid en had ik het kantoortje opgeruimd, waar we lekker alles konden opstapelen en daarna 1 voor 1 de dozen konden uitpakken. Heerlijk zachte donskussens, zware kwaliteit linnen gordijnen, mooie aardewerken kannen, leuke kaarten en prachtige accessoires.... Een feestje!! 's Middags was ook mijn moeder nog van de partij, dus we hebben veel gedaan en een hele gezellige dag gehad! Hier wat plaatjes van de winkel met de mooie nieuwe spullen....



Een fijne avond!

Groetjes, Hanneke

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke winkel heb je!! en wat gezellig om met je zus en je moeder zo lekker bezig te zijn en al dat moois uit te pakken, inderdaad een feestje:)

    fijne avond!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn als je zus zo komt helpen, leuk.
    Heb het zeepje ingepakt gelaten, maar wat ruikt het lekker, en die onderzetter, leuk heb er kleine gehaakte schoentjes opzet met een stolp, zo schattig.

    Fijne avond groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit hoor in je winkel !! mooi he JDL ??.....succes met de verkoop !! liefs van mij...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen