maandag 10 mei 2010

Mooie nieuwe vondsten

Ik heb een heerlijk snuffelweekend achter de rug! Vrijdagmiddag kwam Judith, mijn vriendin uit Vlissingen, met wie ik een rondje brocantewinkels in Brabant heb gedaan. Het eerste adresje hebben we gevonden in de brocante-special van Ariadne at Home: Oude Liefde in Woudrichem. De winkel doet haar naam eer aan: wat (veel!) mooie, oude spullen en wat een lieve mensen!! Hier heb ik twee mooie oude jampotten gevonden, waarvan ik meteen een voorraadpot voor mijn kaarsjes heb gemaakt en de ander heb gebruikt voor een paar mooie rozen.


Bij Oude Liefde kregen wij een route mee die langs andere plaatsen langs de A27 voert, met nóg meer leuke snuffelwinkels en een tearoom. Helaas hadden we niet voldoende tijd voor de gehele route, maar we zijn nog wel bij Brocante 'Le Tresor' in Geertruidenberg geweest, alwaar we ook een warm welkom kregen en we ogen tekort kwamen om alle spulletjes te bekijken: in de tuin, op de begane grond, in de hal, op de eerste verdieping en zelfs in de kelder stonden vondsten uit Frankrijk uitgestald!

Op zaterdag ben ik met mam naar een rommelmarkt in Noordeloos geweest. Ondanks het regenachtige weer was het heel gezellig en heb ik er ook nog wat mooie vondsten gedaan, onder andere een oude warmwaterkruik. Alle vondsten van het weekend zijn nu afgewassen en staan mooi uitgestald om van te genieten.

Een fijne dag verder!
Liefs, Hanneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten