maandag 31 mei 2010

In de tuin






Mijn tuintje is er echt één van postzegelformaat, maar ik kan er zo van genieten... Al die geuren en kleuren zodra het voorjaar begint. En richting de zomer wordt het er alleen maar mooier op. Zelfs op een regenachtige dag als gisteren is het prachtig om (tussen de buien door) even een rondje te maken. Gezellig met Dopie de kat erbij. Op de Bos- en Burchtfair in Oostvoorne (een geweldige tuinfair, een echte aanrader!) heb ik afgelopen zaterdag een hele bijzondere Eikenblad Hortensia gekocht. Deze heeft bladeren in de vorm van die van een Eik en verkleurt rood in de herfst. Maar de witte bloemtrossen die er nu aan zitten zijn adembenemend mooi... En hij doet het goed in de schaduw! Dus ik heb er weer een hoekje bij om even stil te staan en te genieten...

Liefs, Hanneke

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    leuk dat je je hebt aangemeld als volger van mijn blog !
    de hortensia waar jij het over hebt is prachtig!! en zeker ook met herfstkleuren !
    wij hebben allemaal annabellen in de tuin, daar maak ik elk jaar kransen van, in 5 minuten klaar, en een jaar lang plezier van een mooie krans:-)
    groetjes Yvonne

    ps, wat een prachtige kat is Dopie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanneke,

    Mooie foto's van je tuintje. Prachtig die druppels op de Alchemilla Mollis. Je blog ziet er leuk uit. Gezellig om je vanmorgen te mogen begroeten in mijn winkel. Ik wens je heel veel succes met alles wat je doet en gaat doen. Ik ga je vanaf nu volgen.

    Warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen