donderdag 23 september 2010

New arrivals & uitnodiging



Vorige week kwam de vrachtwagen weer ons (smalle) straatje ingereden: een nieuwe levering met spulletjes voor de herfst- en wintercollectie!
En er zitten mooie spullen bij... Kaarsjes in verschillende kleuren en maten, echte nostalgische kerstboomkaarsenhoudertjes, gehaakte kussens, mooi lint & kant. Kortom, teveel om op te noemen! Er staan al wat spullen in de webwinkel, maar ik lijk technische mankementen aan te trekken de laatste tijd, want... de helft van mijn foto's waren plotseling verdwenen...! Dus ik moet (vrolijk) opnieuw beginnen. En dat doe ik ook maar natuurlijk. Het nadeel is dat ik de foto's maandag had gemaakt, met mooi zonnig weer. En nu is het vrij somber... Maar ik licht het wel bij of bewerk de sombere foto's even op de computer. In de loop van de komende dagen staan de laatste artikelen ook vast en zeker in de webwinkel!



En hierbij wil ik iedereen nogmaals van harte uitnodigen voor het open huis!

Zaterdag 2 oktober: Enjoy Autumn!
Van 10.30 tot 18.00 uur
Lekker snuffelen tussen de spulletjes uit de herfstcollectie onder het genot van een hapje en een drankje in herfststijl.

En zaterdag 20 november: Christmas Bliss
Van 10.30 tot 18.00 uur
De gehele winter- en kerstcollectie in een sfeervol versierd huis, onder het genot van een hapje en drankje in kerstsstijl.


Waar: Het liefste thuis - Van Manderstraat 16 - 3314 AT Dordrecht

Ik hoop tot dan!

Liefs, Hanneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten