zaterdag 4 september 2010

Enjoy Autumn!



Het is vandaag gelukkig weer een prachtige dag, maar toch merk je dat de herfst eraan komt: de avonden worden langer en er zit een frisse ondertoon in de wind. Ik heb een beetje heimwee naar de zomer, vooral ook omdat we daar in augustus al weinig meer van konden genieten, maar aan de andere kant vind ik het toch ook wel leuk. Het is ook de tijd om het binnen weer gezellig te maken: de kaarsjes aan 's avonds, lekkere zachte kussens op de bank en een plaid binnen handbereik...



En weer lekker wandelen en genieten van de bomen die prachtig verkleuren om daarna een heerlijk herfstgerecht klaar te maken (risotto met paddenstoelen bijvoorbeeld, mmmmmmm!) met een lekker glaasje wijn erbij. Ik begin er nu toch ook wel weer zin in te krijgen merk ik!

En in de webwinkel zijn de eerste najaarsartikelen ook weer toegevoegd: prachtige vilten appeltjes: eigenlijk onderzetters, maar zó mooi dat ze superleuk zijn om op te hangen. En hele gave BBQ-emmers om op mooie avonden nog lekker op een beschut plekje buiten te kunnen eten. En ook mooi tuingereedschap, om de herfstklussen mee op te knappen. Neem snel een kijkje in de webwinkel! (Onder het kopje 'Enjoy Autumn')



Een heel fijn, zonnig weekend allemaal!

Liefs, Hanneke

5 opmerkingen:

  1. Het was toch heerlijk vandaag ook al moest ik werken iedereen was vrolijk !!!..heerlijk vind ik dat..en wij hebben de kerstengelen al in de winkel staan dusse...weet er alles van.....ik ga even kijken in je winkel ..fijne avond geniet van alles.....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is dat , we moeten er weer aan wennen maar het veranderd allemaal toch weer wat het weer betreft , het is s'morgens alweer erg frisjes maar overdag met de zon erbij heerlijk . Ik geniet gewoon van wat er op dat moment is , lange avonden zijn ook wel weer gezellig .
    Fijne zondag , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen