vrijdag 10 september 2010

Nieuwe brocante items en uitnodiging



Er zijn weer wat mooie brocante items toegevoegd op de website: leren (akte)tassen in verschillende kleuren en maten en wat glaswerk. De komende dagen volgen er nog meer spulletjes, maar die moet ik nog even op de foto zetten.



En volgende week komt er weer een levering van Bloomingville binnen! Uiteraard probeer ik dat ook allemaal zo snel mogelijk in de webwinkel te zetten.



Omdat er zoveel leuks binnenkomt voor de herfst, houden we op zaterdag 2 oktober een open huis. Heel de herfstcollectie is dan te bewonderen en natuurlijk zorgen we voor een hapje en drankje in herfstsfeer!
Iedereen is van harte welkom van 10.30 uur tot ongeveer 18.00 uur. Het adres is: Het liefste thuis - Van Manderstraat 16 - 3314 AT Dordrecht.

Ik hoop tot 2 oktober!

Liefs, Hanneke

3 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit allemaal , helaas woon ik te ver weg anders kwam ik vast even langs.....
    Fijn weekend , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga het onthouden. Zo ver weg zit ik niet :)
    Fijne zondag en alvast een mooie week! Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanneke,
    Bedankt voor je lieve berichtje in mijn gastenboek,je was de eerste!Ik heb een hele tijd bijna geen blog bezocht,kwam er maar niet aan toe maar ik ben langszaam weer druk aan het rondsnuffelen bij iedereen.Er gaat best een hoop tijd inzitten om iedereen bij te houden maar ik wil het wel altijd proberen.Heb natuurlijk ook even je shop bezocht.Perfect natuurlijk hoe dat dat eruit ziet!Die schitterende aktentas ...om te kwijlen zo mooi!Kom gauw weer even kijken.
    Ik lees dat je ook (net als mij hoor)ook nogal eens ruzie hebt met computerprogamma's.Wil je even iets nieuws proberen,gebeurt er altijd iets onverwachts en je kunt niet meer terug.Met m'n shop moet ik ook wat html taal invoegen en wat linken.....ik wacht altijd maar tot m'n oudste zoon thuis is zodat ik een back up heb!Maar ik moet het eens zelf kunnen!!!Ik hoop dat je intussen uit je probleem bent.
    Heel veel groetjes en tot gauw maar weer!
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen