donderdag 22 september 2011

Jeanne d'Arc Living nr. 7 binnengekomen


De nieuwe Jeanne d'Arc Living is zojuist binnengekomen!
Een prachtig herfstnummer. Ik verheug me er al op om hem van voor tot achter te lezen met een kop thee of warme chocolademelk erbij!

Er staat weer zoveel moois in: zelf te maken herfstdecoraties, tips voor een heerlijke herfstwandeling, veel binnenkijken in de mooiste interieurs en nog veel meer.....

Het tijdschrift is nu te bestellen in de webwinkel of af te halen in de winkel.

Een mooie dag!

6 opmerkingen:

  1. Pstttt...ik zal het niet verder vertellen.....hahahah!! wij hebben ze ook binnen...heb er gisteren heeeeeeel veeeeel in staan pakken........pfffff...nog bedankt dat je ons adres doorgaf aan die mevr....zo liefffff....fijne dag ..enne gaan we samen????..hahahhha!!..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog een bon, misschien kom ik hem wel omruilen voor de Jean d'arc living.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat klinkt weer super leuk!
    Ik heb jou getagd op mijn blog!
    Fijn weekend, groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een mooie site !!!Helemmaal mijn smaak.Ik heb nog even in je winkel gekeken in het is... SUPER !!!!Ik heb mij dus ook aangemeld als volger want hier wil ik niets missen van al het moois.
    Ik hoop dat je eens bij mij komt kijken.
    Nog een fijne dag en een warme groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk blad de JDL,kan me voorstellen dat je je verheugt om hem door te bladeren!
    Ik ga hem denk ik ook maar halen.
    Wat heb je een prachtig blog..Ik ga je zeker volgen.

    Lieve Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen