donderdag 8 september 2011

Nieuwe spulletjes van Madam Stoltz binnengekomen

Gisteren kwam de chauffeur van GLS binnen gesjouwd met een grote doos..... Van Madam Stoltz! Dus ik ben heerlijk aan het uitpakken geweest en heb alle nieuwe spulletjes meteen een plekje gegeven in de winkel. Voor even, want morgen neem ik het meeste mee naar de Molenmarkt in Kinderdijk. Hier even een kijkje wat voor leuks er is binnengekomen....:
Wie morgen zin en tijd heeft zie ik misschien nog wel even langskomen op de Molenmarkt. Het is van 17.00 tot 23.00 uur en de straten, kramen Ă©n molens zijn sfeervol verlicht. Ze geven morgen ook nog goed weer op, dus dan is het helemaal gezellig! Misschien tot dan! Fijne avond! Lieve groet, Hanneke

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hanneke,
    Ik wens je heel veel succes morgen op de Molenmarkt.Ga duimen voor goed weer.
    Warme groet van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spulletjes! Ik wens je veel succes op de Molenmarkt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zijn weer leuke spulletjes bijgekomen.
    Heel veel succes met alle voorbereidingen voor de komende markt. Ik hoop dat het mooi weer is, er veel mensen langskomen en kennis maken met jou en al je mooie spullen.
    heel veel succes en plezier!
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen